woensdag 13 juni 2007

laat mij maar even

missme2

liggen is de beste optie
maar ik moet nog zoveel doen
iedereen is daar
ik moet daar heen
maar de wil ontbreekt
ik wil weg
weg
ik ga hoor
verstard blijf ik zitten
en staar
naar het niks wat naar me lonkt
het is zomer
iedereen is buiten
dat wil ik ook
maar er is niks om heen te gaan
en daar wil ik dan ook naar toe
ik snak naar adem
en sta op
langzaam zakt mn wereld in
de muren buigen langzaam door
de vloeren komen schokkend in beweging
ik strompel naar de overkant
ik wil rennen schreeuwen huilen schoppen slaan slapen
overgeven
ik hou me vast aan de wasbak
en hou me staande
in een vloeiende beweging buig ik voorover
met mn hoofd in de wcpot wankel ik
de lichten worden langzaam gedimd
op de tast zoek ik mn deken
een fluisterend getik schreeuwt door mijn schedel
en kaatst heen en weer tot het wegebt in het niks
ik kijk het na
en staar er naar
ik roep om hulp
maar ik ben alleen

de energie stroomt uit mijn lichaam
door een kier van de deur zie ik het naar buiten glijden
Q springt op mn gevoelloze ledenmaten
terwijl een kwijlspoor langzaam vanuit mijn mondhoek mn nek in glijdt
komt het niks me halen
ik laat me erdoor verzwelgen

wil iemand alsjeblieft een doekje pakken en mn mond afvegen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten