zondag 15 mei 2011

Wolwierde Fair 2011

Het is al weer een tijdje geleden. Maar door het mooie weer kan ik mezelf er niet toe zetten om fatsoenlijk te bloggen. Kan ik eigenlijk nooit, maar het weer is altijd een goed excuus voor alles.

De Wolwierde Fair was de eerste markt waar ik met mijn spulletjes op heb gestaan. Gelukkig wilde Angelique een kraam met mij delen, zodat ik goed kon spieken hoe zei het allemaal aanpakte. Samen met Angelique en Kyra vormde we een mooi Dutch Swappers hoekje.

Bepakt en bezakt met een spiksplinter nieuwe banner,

nieuwe labels aan mijn spullen (De hartjes heb ik gehad tijdens een zaadjesswap van Marieke en zijn eigenlijk plantlabels. Maar ik vond ze wel heel goed bij mijn kraam passen.)

en natuurlijk wol, wol en nog eens wol!

De kraam inrichten is al een baan opzich. Vooral als je dat nog nooit eerder hebt gedaan. pffff Maar uiteindelijk stond alles dan klaar.




Natuurlijk was er ondanks de drukte ook tijd voor een hoop lol! Want gezellig was het op de Wolwierde Fair!


De mooie foto's zijn gemaakt door Angelique!

4 opmerkingen:

  1. Wauw! Su-per-mooie stand!! Zeker niet te zien dat je dat voor het eerst hebt gedaan! (en mooie nieuwe banner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooohh wauw, die handpoppen (denk ik tenminste), in ieder geval die geweldig mooie karakteristieke beestenkoppen!!!!
    Als ze nog in je shop komen, dan ga ik wat mensen naar je doorverwijzen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kraam heb je ingericht !
    Ik zie ramie wol op je kraam liggen, ben nog op zoek naar wijdmazige ramie stof maar kan het niet vinden.

    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben het met Susan eens, die handpoppen zijn echt heel mooi! Ik ben wel heel benieuwd wat wolmoppen zijn! Hoe bevalt jullie kruidenspiraal, was het moeilijk om te maken? Wij zijn bezig onze tuin helemaal opnieuw in te richten en ik wil hem volzetten met geneeskrachtige kruiden, planten en struiken. Daarom was ik extra blij dat ik toevallig die aflevering van "grow your own drugs" zag. Dat geeft weer een hoop inspiratie voor de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen