maandag 29 november 2010

Het wintert!

It's snowing!!!!
winter
De achterhoek raakt ondergesneeuwt. Vanmorgen hoefde ik nog niet te krabben. Maar omdat ik zo heerlijk een baan heb waarbij ik pas om 15 uur hoef te beginnen, kan ik nu 10 cm sneeuw van mijn auto scheppen. Maar ach, het mag de pret niet drukken. Als ik maar niet uit de bocht vlieg straks. Want er rijdt nu natuurlijk niemand op de binnenwegen. We zullen zien.

kuifmeesje

En we hebben Kuifmeesjes in de tuin! Zo schattig! Ze zijn ongeveer zo groot als een pimpelmeesje. Hij zingt ook heel mooi. Nou ja, mooi.... anders.

3 opmerkingen:

  1. Oe ik moest nog helemaal aan je denken vandaag in de auto, want wij hebben een heuse 3 cm sneeuw (en alles ligt meteen plat)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja het is hier vreselijk. gisteravond dan. Ik ben smiddags 3 keer op mn plaat gegaan met mijn veel te gladden laarzen aan. Dus ik ga vandaag eerst snowbooties zoeken. Maar nu is het bij jullie erg geloof ik..? Het is hier wel nog steeds schitterend. Het is net een sprookjesbos waar we in wonen. Met mooie dikke plaksneeuw. Maar goed, de wegen zijn hier nu weer goed begaanbaar geloof ik. Niet meer glibberen en glijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een coole foto's! Kuifmeesjes wagen zich helaas niet op ons balkon...dus ik kijk maar gewoon naar jou kiekjes :P

    BeantwoordenVerwijderen